2020-03-31
Milyen agrármarketing aktivitásom legyen koronavírus idején?
Agrármarketing
2020-03-30
6 tipp marketing aktivitás tervezéséhez
Tippek
2018-11-21
Caussade címoldal hirdetés
Magyar Mezőgazdaság címoldal hirdetés
2018-11-21
Caussade PR cikk
Caussade Magyar Mezőgazdaság PR cikk

Aktuális

20
03
31

Milyen agrármarketing aktivitásom legyen koronavírus idején?


Agrármarketing



Milyen agrármarketing aktivitásom legyen koronavírus idején?

A válságos időszakban nemcsak a gazdaság, de vele együtt a marketingről való gondolkodás is átalakul. Szinte egyik napról a másikra változnak a fogyasztói szokások és elérések, melyekre gyorsan szükséges reagálni. Az agrárpiacon évek óta bevált és működő kommunikációs stratégiák egy része ebben az időszakban irreleváns, így újszerű megközelítést kíván, de semmiképpen nem tétlenséget. Korábbi válságokat követően már bebizonyosodott, hogy a marketing kiadások kényszerű csökkentése helyett, nem jó stratégia a kommunikáció teljes leállítása. Különösen igaz ez a jelenlegi helyzetben, amikor a globális járványhelyzet egy igazi lehetőséget teremt: gyakorlatilag az egész világ ideje nagy részét otthon az internet előtt tölti, így nagyobb és szélesebb körű elérésre van esély. Érdemes tehát kihasználni és végre időt szánni online kommunikációs stratégia kialakítására vagy már működő rendszerek esetén, annak optimalizálására. És ez a befektetés nem csak rövid távon térül meg, hiszen a fogyasztói szokások egy része a járványt követően is megmarad, melyre jó, ha időben felkészülünk, így vállaltunk az élvonalban maradhat.